Mobilni operater A1 Mimi Antolović

Fotografinja Mimi Antolović je ustvarila osupljive fotografije za promocijo paketa Ultra mobilnega operaterja A1. Glavno vlogo v kampanji je znova prevzel priljubljeni slovenski igralec Jurij Zrnec, ki je tokrat pred fotografski objektiv stopil kot kung fu borec.

Na zabaven in povsem realističen način so fotografije prikazale Zrneca, kako s svojo izjemno borilno spretnostjo razpolovi položnico z računom – simbolično ponazarjajoč ugodnosti paketa Ultra. Fotografinja je z mojstrskim občutkom za dinamičnost in humor ustvarila vizualno privlačne podobe, ki so takoj pritegnile pozornost.

NLB Mastercard Mimi Antolović

Fotografinja Mimi Antolović je s svojim pristopom poskrbela za čustven vizualni pečat oglasne kampanje NLB Mastercard z naslovom »Ni treba vse naenkrat«. Kampanja zasnovana v agenciji Saatchi & Saatchi pod taktirko kreativnega direktorja Tonija Tomašeka, se je začela pred črnim petkom in in je služila kot navdihujoče voščilo v prazničnem času.

V ospredju zgodbe, ki jo je Mimi ujela v svoj objektiv, je intimen in čuten odnos med mamo in hčerko. Fotografija v skladu s celostno kampanjo izraža vrednote, kot so skrbnost, vzajemno razumevanje in pozitiven odnos do materialnosti.

 

Elle Slovenija in H&M Mimi Antolović

Fotografinja Mimi Antolović je za revijo Elle Slovenija ustvarila ekskluzivno modno zgodbo, v kateri je bila predstavljena kapsulna praznična kolekcija blagovne znamke H&M.

Skozi minimalistične studijske fotografije na belem in rdečem ozadju je fotografinja na eleganten način poudarila premišljene detajle kolekcije, ki odražajo prefinjen in hkrati modern praznični duh. Skrbno izbrana osvetlitev, kadri, kombinacija statičnih in dinamičnih fotografij ter premišljen stajling in izbor modela, so doprinesli k temu, da edvertorial doživimo kot modni editorial.

 

Lisca Mimi Antolović

Fotografinja Mimi Antolović je s svojim edinstvenim umetniškim pristopom znova ustvarila osupljivo kampanjo za hlačne nogavice priljubljene slovenske blagovne znamke Lisca. Z dinamičnimi fotografijami in kratkimi videi za družabna omrežja je fotografinja zajela igrivo vzdušje, ki spremlja priprave in odhod na zabavo.

Continue reading…

KAMPANJA ZA NEO TELEKOM MIMI ANTOLOVIĆ

Na Agenciji Pristop so si zamislili novo kampanjo za “Neo svet” za Telekom Slovenije, nasmejano Katarino Čas je v objektiv ujela fotografinja Mimi Antolović. Kreativni direktor: Mirka Modrinić, Umetniški direktor: Rok Flego.

 

 

 

MIMI ANTOLOVIĆ – SPORTINA GROUP

Pisana oblačila dokazano spodbujajo izločanje endorfina – kar je za dolge jesensko-zimske dni nezanemarljivega pomena.

Mimi Antolović je za Marxov katalog takole (in brez filtra) preverila njihovo učinkovitost. Uspešno!

MIMI ANTOLOVIĆ – GORENJE

Nepokorni zamrzovalniki nam lahko pošteno zagrenijo poletne radosti. Ne z No Frost tehnologijo, odkimavajo pri Gorenju.

Sladoledne scenarije je z agencijo Pristop povzela Mimi Antolović.